TIVOLI JO10-1

Door Dion Bell

Tivoli JO10-1 - Brabantia JO10-3 11-2

01-09-2018

De eerste bekerwedstrijd, een nieuw team, andere spelers, dus het was even wennen. Gelukkig liet de tegenstander het toe, door nauwelijks drukte zetten. Dit maakte al vroeg in de wedstrijd duidelijk dat we te sterk voor deze tegenstander zijn.

RPC JO10-2 – Tivoli JO10-1 13-1

08-09-2018

Dit was een heel ander kaliber tegenstander, we hebben geen moment de kans gekregen om een kans af te maken. Zij verdedigden erg sterk en zette direct druk op ons als wij de bal hadden. Dit was duidelijk een maatje te groot, maar we gaan hier wel van leren.

Tivoli JO10-1 – Eindhoven JO10-4 7-6

15-09-2018

De overige uitslagen tijdens de bekerwedstrijden gaven al het beeld dat we aan elkaar gewaagd zijn. Dat bleek ook tijdens de wedstrijd, het ging gelijk op, waarbij we toch vroeg in de wedstrijd op voorsprong kwamen. Met een aangepaste opstelling bleek het ook te lukken, de kids laten voelen dat op een andere plek spelen ook kan en mogelijk zelfs meer opties en plezier. Uiteindelijk na een spannende wedstrijd de overwinning binnen gehaald. Na de 3 bekerwedstrijden hebben we een beeld op welke manier we gaan spelen, een aantal zaken gaan we gericht nog bijschaven, maar de basis staat er.